ДОСТАВКА ТА ОПЛАТА

Інтернет-магазин доставку здійснює тільки по передоплаті.

Способи доставки

Ми здійснюємо доставку по всій території України за допомогою поштових служб:

  • Нова Пошта (оплата за реквізитами, післяплата).
  • Укрпошта (оплата за реквізитами).
  • Самовивіз

Способи оплати:

  • Готівкою.Оплата провадиться готівкою в магазині.
  • Оплата за реквізитами. Ви можете сплатити замовлення в будь-якому відділенні банку або терміналі на карту, реквізити вишле наш менеджер після підтвердження замовлення. При оплаті на карту сума за замовлення повинна бути зарахована повністю. Зверніть увагу. Комісію за переказ коштів оплачує покупець. Замовлення буде відправлене тільки, якщо зроблена оплата.
  • Післяплата. Відправка Післяплатою з передоплатою від 300  до 500 грн (залежно від суми замовлення). Це необхідно для гарантії, що Ви заберете посилку зі складу Нової пошти. Якщо ви з якихось причин відмовилися від посилки на Новій Пошті, то сума попередньої оплати не повертається.

Умови та термін доставки:

  1. Нова Пошта термін доставки: 1-3 робочих дні.
  2. Укрпошта термін доставки: 3-5 робочих дні.
  3. Самовивіз.

Увага! Неправильно вказаний номер телефону, неточна або неповна адреса можуть призвести до додаткової затримки обробки замовлення!

Будь ласка, уважно перевіряйте ваші персональні дані під час оформлення замовлення.При замовленні від 10 000 грн. Доставка безкоштовна При повної 100% Оплаті ЗАМОВЛЕННЯ!

Реквізити для оплати надсилаються після узгодження замовлення. Після оформлення замовлення Вам прийде смс з сумою та реквізитами до оплати. Після оплати необхідно підтвердити плату скриншотом (знімком з екрана) на вайбер.

Відправка замовлень здійснюється з вівторка по неділю після 13:00 (за умови оплати до 13:00 замовлення буде відправлений у цей же день).

У понеділок і четвер відправок немає.

Вартість доставки замовлення менше 10 000 грн оплачується покупцем при отриманні згідно тарифів відповідних транспортних компаній.

Мінімальна сума замовлення від 1000 грн.

Продавець не несе відповідальності за цілісність товару під час транспортування. Усі претензії до перевізника. Посилку оглядати потрібно на пошті при отриманні товару, а не вдома!

Важливо! У разі питань, побажань та претензій звертайтесь до нас:

Служба підтримки:+380 (93) 137-46-86.